دانلود آهنگهای ورزشی کودکانه

آهنگهای ورزشی کودکانه و اوقات فراغت

ترانه محبوب آمریکایی در همان دورانی ظهور کرد که فرهنگ اوقات فراغت آمریکایی شروع به رشد کرد و ورزشهایی مانند بیس بال و فوتبال شکل های امروزی و مشخص آمریکایی خود را به خود گرفتند. با بهبود حمل و نقل ، سرگرمی های حرفه ای و برنامه های مسافرتی و سیرک ها به عنوان بازدید کننده منظم در سراسر کشور تبدیل شدند. حمل و نقل نیز به نوعی تبدیل شد.

دانلود آهنگهای ورزشی کودکانه

در بسیاری از موارد ، آهنگ ها خود فعالیت را هدایت می کردند. در سال 1915 ، گروه Conway’s Band ترکیبی از آهنگ ورزشی کودکانه را ضبط کرد که بسیاری از آنها کاملاً قدیمی بودند و برخی از آنها هنوز نزدیک به صد سال بعد هنوز هم آشنا بودند. بزرگسالان بازی های موسیقی خود را به شکل رقص داشتند که شامل دستورات موسیقی از طرف تماس گیرندگان و خوانندگان بود که آنها را مجبور به تغییر جهت یا شریک زندگی می کرد.

در “کوادریل عمو استیو” از سال 1923 ، تنور محبوب بیلی موری در مقابل گروه ویکتور قرار می گیرد و خواستار برگزاری یک آیین اجتماعی و موسیقی آشنا از نسلی یا دو نسل قبل است.

سیرک های اروپایی اندکی پس از انقلاب آمریکا به آمریکا رسیدند ، اما توسط P.T. بارنوم در اواسط و اواخر قرن نوزدهم. بازدیدهای سالانه سیرک های گردشی با اشتیاق در سراسر کشور انتظار می رفت و علوفه خوبی برای آهنگ ها و طرح های موسیقی مانند “عبور از یک رژه سیرک” و “یک سفر به سیرک” ، هر دو توسط لن اسپنسر و گیلبرت ژیرارد ساخته شد. آرتور کالینز “امید هانیبال و رژه سیرک” ؛ و “روز سیرک در دیکسی” کوارتت آمریکایی. اگرچه امروزه آشنا است و هنوز هم به شدت با سیرک ارتباط دارد ، اما آهنگسازی “ورودی گلادیاتورها” از جولیوس فوشیک در سال 1897 هنوز با ضبط آرتور پرایور در سال 1904 نسبتاً جدید بود.

کالینز و هارلان “در آن نمایش Wooly Bully Wild West Show” که احتمالاً با الهام از نمایش های تور بوفالو بیل و دیگران ساخته شده است ، یکی دیگر از جاذبه های سفر در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 را بازسازی می کند.

اسکیت رولر پس از جنگ داخلی به ایالات متحده آمریکا معرفی شد و به سرعت در سراسر کشور گسترش یافت. “روزی و رودولف در پیست اسکیت” ، طرحی با دیالوگ ، ترانه و جلوه های صوتی آدا جونز و لن اسپنسر ، صحنه ای را نشان می دهد که دو مهاجر آلمانی بسیار کاریکاتور شده با یکدیگر معاشقه می کنند. به همین ترتیب ، کالینز و هارلان “بیا با من یک اسکیت ببر” اسکیت را به عنوان حالت جدید خواستگاری برای جوانان به تصویر می کشد.

با تشکیل تیم ها و لیگ های حرفه ای ، محبوبیت بیس بال به سرعت در نیمه دوم قرن نوزدهم افزایش یافت. در سال 1908 ، جك نوروورث و هری ون تیلزر ، ترانه سرایان با آهنگی كه امروز نیز خوانده می شود ، به این شور و شوق رو به رشد پرداختند: “مرا با خود ببر بیرون به توپ بازی” ، ترانه ای كه داستان زن جوان دیوانه بیس بال را روایت می كند كه فقط دوست دارد دوست پسر خود او را یک جا قرار دهید “سرسره جالب و بیس بال توپ” ساخته السی جانیس نیز داستان مشابهی را روایت کرد. آرتور کالینز “That Baseball Rag” از سال 1913 روایتی طنزآمیز از یک بازی است ، اگرچه منابع قمار ، رسوایی “Black Sox” چند سال بعد را به طرز چشمگیری نشان می دهد.

محبوبیت روزافزون فیلم ها برای کارگران ترانه سرا بیشتر جالب بود. کوارتت بی همتا “از زمانی که مادر به نمایش فیلم می رود” و در “دختر خود را به سینما ببر” آواز خواند ، بیلی موری تئاتر محلی فیلم را به عنوان مکان مناسبی برای زوج های جوان برای دور شدن از چشم کنجکاو ارائه داد.

جشن سورتمه سواری تصویری کلاسیک از قرن نوزدهم آمریکا است و در بسیاری از مناطق یکی از تفریحات زمستانی مورد علاقه بود. هنگامی که کوارتت هایدن در سال 1901 و دوباره در سال 1904 “پارتی سوار بر اسب” را ضبط کرد ، هنوز ماشین در جاده ها ثابت نشده بود ، هرچند تا سال 1913 ، وقتی کوارتت بی همتا “در یک سورتمه سواری خوب قدیمی” را ضبط کرد ، به نظر می رسد برای روزهای بدون ماشین دلتنگی کرده باشید

آهنگ های ورزشی کودکانه  و ترانه درباره نوشیدنی در ایالات متحده سابقه طولانی دارد. “The Star Spangled Banner” از ملودی آهنگ نوشیدنی انگلیسی جان استافورد اسمیت “To Anacreon in Heaven” استفاده می کند. ترانه های نوشیدنی وطنی بعداً آمد ، اگرچه بسیاری از نوشیدنی های دنیای قدیم مانند “With Wine on the Rhine!” و “Down Deep Within the Clarar”. وقتی بیلی موری “Budweiser’s a Friend of Mine” را خواند ، احتمالاً منظور او از دم کرده آمریکایی بود و نه از آبجو قدیمی چک که به آن نامگذاری شده بود.

website Download

loc.gov

 

 

برچسب ها

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *